فایل نت, فایل,فایل,دانلود فایل های علوم انسانی,علوم پایه, علوم پزشکی, فنی و مهندسی, ازمون های استخدامی, ازمون ارشد,نرم افزارحل مشکل اکانت گوگل A700F frp,A710FD frp ,A8-50LC ,A510FD frp, A310FD frp, A310F frp, N920CD frp, N920C frp, بدون باکس وخاموشی مرجع فایل های نایاب,
تبلیغات

ترجمه مقاله روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته

ترجمه مقاله روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته دسته: مقالات ترجمه شده isi
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 684 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 21

مدلهای معنایی انتزاعی از منابع داده ها به معنای توصیف داده ها و مفاهیم و روابط تعریف شده توسط دامنه ها می باشد ساختمان داده ها مانند یک گام مهم در ادغام مدلها می باشد در این مقاله ما در حال حاضر یک رویکرد مقیاس پذیر به صورت خودکار در یادگیری مدلهای معنایی از یک منبع داده های سازمان یافته با استفاده ازدانش منابع طراحی می نماییم ارزیابی ما نشان

 ادامه …

دانلود داده های آماری متغیرهای حسابداری و مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 88 الی 93

دانلود داده های آماری متغیرهای حسابداری و مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 88 الی 93 دسته: حسابداری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 63 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 20

عنوان دانلود داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 88 الی 93 دسته حسابداری مدیریت مالی اقتصاد فرمتEXCEL یکی از مشکلاتی که دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های حسابداری، مدیرت مالی و تا حدودی اقتصاد در تدوین و نگارش پایان نامه ها و مقالات علمی خود با آن مواجه هستند، جمع آوری داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس ا

قیمت فایل فقط 20,000 تومان

خرید

عنوان: دانلود داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 88 الی 93

دسته: حسابداری- مدیریت مالی- اقتصاد

فرمت:EXCEL

یکی از مشکلاتی که دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های حسابداری، مدیرت مالی و تا حدودی اقتصاد در تدوین و نگارش پایان نامه ها و مقالات علمی خود با آن مواجه هستند، جمع آوری داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای آزمون فرضیه ها می باشد به طوری که به جرأت می توان گفت گذشته از صرف هزینه، بیشتر از دو سوم زمان دانشجویان صرف جمع آوری داده می گردد. ما این مشکل دانشجویان را حل کردیم تا با فراغ بیشتری بتوانند به دیگر فصلهای پایان نامه و مقالات خود بپردازند به این ترتیب که در این فایل داده های آماری آماده مربوط به 79 شرکت فعال در بورس اوراق بهادار تهران را برای فاصله زمانی سالهای 1388 الی 1393 چمع آوری کردیم به طوری که دانشجویان و محققان با تهیه این فایل تنها با وراد کردن داده ها در نرم افزارهای مربوطه به تجزیه و تحیل تحقیقات خود بپردازند

به طور کلی این فایل شامل داده های آماری آماده 79 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در فاصله زمانی 1388 الی 1393 می باشد مغیرهایی که در این فایل داده های  آماده  آماری آنها جمع آوری شده است شامل متغیرهای اهرم مالی(LEVERAGE)، نسبت قیمت به سود(P/E)، ارزش بازاری به دفتری(M/B)، اندازه(SIZE)، ضریب بتا(RISK)، اهرم مالی صنعت (Industry Leverage)،درجه تمرکز صنعت (Concentration) که بر اساس شاخص هرفیندال محاسبه شده است و بازده غیر عادی(CAAR) می باشد.همان طور که ملاحضه می شود متغیرهای اعلامی، متغیرهایی هستند که در بیشتر پایان نامه ها و مقالات به عنوان متغیر مستقل یا وابسته در مدل های مربوطه مورئد استفاده قرار می گیرند.

قیمت فایل فقط 20,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود داده های آماری متغیرهای حسابداری و مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 88 الی 93 , دانلود داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 1388 الی 1393 , دانلود داده های آماری شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران ویژه انجام پایان نامه و تحقیقات رشته های حسابداری،مدیریت مالی و اقتصاد , داده های آماری متغیر اهرم مالی(LEVERAGE) , داده های آماری متغیرنسبت قیمت به سود(PE) , داده های آماری متغیرارزش بازاری به دفتری(

 

ایا شما دنبال تحقیق ,مقاله ,جزوات درسی و....هستید شما درسایت مرکز دانلود فایل هر انچه را که می خواهید دانلود کنید.

+ نوشته شده توسط Honarekhayati در یکشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵ قبل از ظهر، ۲۹ بازدید ، بدون دیدگاه
موضوعات: علوم انسانی
برچسب‌ها: دانلود داده های آماری، اوراق بهادار تهران از سال 88 الی 93

دانلود پاورپوینت مرمت مسجد فرح آباد ساری

دانلود پاورپوینت مرمت مسجد فرح آباد ساری دسته: معماری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 17989 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 175

این پاورپوینت در 175 اسلاید می باشد خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است به همراه مجموعه ای از تصاویر

قیمت فایل فقط 15,500 تومان

خرید

http://s6.picofile.com/file/8211053176/kholase_masjed_farahabad.rar.html

قیمت فایل فقط 15,500 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پاورپوینت مرمت مسجد فرح آباد ساری , دانلود پاورپوینت مرمت مسجد فرح آباد ساری

 ادامه …

پایان نامه اعیاد اسلامی

پایان نامه اعیاد اسلامی دسته: علوم تربیتی
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 1449 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 114

این پایان نامه خیلی منظم و مرتب و دقیقاً طبق فرمت دانشگاهی در 114 صفحه تنظیم و ویرایش شده استدر این پایان نامه اعیاد اسلامی به صورت خیلی دقیق و کامل مورد بحث و بررسی قرارداده شده است جهت مشاهده فهرست و مقدمه این پایان نامه به قسمت توضیحات مراجعه فرمائید

قیمت فایل فقط 25,000 تومان

خرید

فهرست

مقدمه

فصل اول (عید مبعث) 

فصل دوم (عید غدیر خم) 

فصل سوم (عید فطر) 

فصل چهارم (عید قربان) 

 فصل پنجم (عید نیمه شعبان) 

فصل ششم (میلاد پیامبر اسلام) 

فصل هفتم (هفته وحدت) 

نتیجه گیری

منابع

 

 

 

مقدمه

 

واژه عید از ماده و ریشه «عود» به معنای بازگشت و رجوع است یعنی رجوع به اصل و حقیقت و فطرت پاک خدایی خود. عید روز توجه به خویشتن خویش و خود اصیل انسانی و دل کندن و گسستن از خود دروغین و غیر اصیل است که با مکر و فریب خود را اصیل و حقیقی جلوه داده و لباس صاحبخانه را به دروغ بر تن کرده است. در روز عید انسان با حقیقت خود آشتی می کند و پس از مدت ها فاصله و دوری و جدایی از حقیقت خود آن را دوباره می یابد؛ موانع توجه به فطرت و حقیقتش را کنار می زند و به گوهر درخشان و ارزنده درونش متوجه می گردد. بنابراین هر روز و زمان و ساعتی که انسان بر امیال و خواهش های ناروای نفس چیره گردد و دامنش به گناه آلوده نگردد و مطیع خواست خداوند و بنده راستین او گردد، عید است گرچه عید معروف و رسمی نباشد.

 

برای عید معانی مختلفی ذکر کرده اند ، از جمله : (خوی گرفته )،(هر چه باز آید از اندوه و بیماری و غم و اندیشه و مانند آن ) (روز فراهم آمدن قوم ) ( هر روز که در آن ، انجمن یا تذکار فضیلت مند لا یا حادثه بزرگی باشد ) گویند از آن رو به این نام خوانده شده است که هر سال شادی نوینی باز آرد .
ابن منظور در لسان العرب گفته است که برخی بر آن هستند که اصل واژه عید از(عاده )است ، زیرا آنان (قوم )بر جمع آمدن در آن روز ، عادت کرده اند .
چنانچه گفته شده است : القلب یعتاده من حبها عید .
و نیز یزید بن حکم ثقفی در ستایش سلیمان بن عبد الملک گفته است : امسی باسماء هذا القلب معمودا اذا اقول صحا یعتاده عیدا .
به گفته ازهری : عید در نزد عرب ، زمانی است که در آن شادی ها و یا اندوه ها ، باز می گردد و تکرار می شود ابن اعرابی آن را منحصر به شادیها دانسته است .
واژه عید تنهایک بار در قرآن به کار رفته است : اللهم انزل علینا مائده من السماء تکنون لنا عیداً لاولنا و آخرنا و آیه منک (سوره مائده / آیه 114 ) در تفسیر نمونه ذیل این آیه گفته شده است : عید در لغت از ماده عود به معنی بازگشت است ، و لذا به روزهایی که مشکلات از قوم و جمعیتی بر طرف می شود و بازگشت به پیروزیها و راحتی های نخستین می کند عید گفته می شود ، و در اعیاد اسلامی به مناسبت اینکه در پرتو اطاعت یک ماه مبارک رمضان و یا انجام فریضه بزرگ حج ، صفا و پاکی فطری نخستین به روح و جان باز می گردد ، و آلودگیها که بر خلاف فطرت است از میان می رود عید گفته می شود ، و از آنجا که روز نزول مائده روز بازگشت به پیروزی و پاکی و ایمان به خدا بوده است حضرت مسیح (ع ) آن را عید نامیده و همانطور که در روایات وارد شده نزول مائده در روز یکشنبه بود و شاید یکی از دلایل احترام روز یکشنبه در نظر مسیحیان نیز همین بوده است ، و اگر در روایتی که از علی (ع ) نقل شده می خوانیم (و کل یوم یعصی الله فیه فهو یوم عید هر روز که در آن معصیت خدا نشود روز عید است ) نیز اشاره به همین موضوع است ، زیرا روز ترک گناه ، روز پیروزی و پاکی و بازگشت به فطرت نخستین است.
در روایات معصومین (ع ) نیز بارها به این موضوع اشاره شده است ، همچنانکه گذشت امیر المومنین علی (ع ) هر روزی که در آن معصیت و گناه نشود روز عید خوانده می شود .
از سوید ابن غفله نقل شده است که گفت : در روز عید بر امیر المومنین (ع) وارد شدم و دیدم که نزد او نان گندم و خطیفه و ملبنه است . پس به آن حضرت عرض کردم روز عید و خطیفه ؟!
پس از آن حضرت فرمود : انما هذا عید من غفرله این عید کسی است که آمرزیده شده است .
و نیز در یکی از اعیاد آن حضرت فرمود : انما هو عید لمن قبل الله صیامه ، و شکر قیامه ، و کل یوم لا یعصی الله فیه فهو یوم عید امروز تنها عید کسی است که خداوند روزه اش را پذیرفته ، عبادتش را سپاس گزارده است ، هر روزی که خداوند مورد نافرمانی قرار نگیرد عید راستین است .
در روایات اسلامی برای اعیاد به ویژه اعیاد مذهبی از جمله عید فطر آداب و رسوم خاصی توصیه شده و در حدیثی از معصوم آمده است .
«زینوا أعیادکم بالتکبیر» عیدهای خودتان را با تکبیر زینت‏ بخشید.
«زینوا العیدین بالتهلیل و التکبیر و التحمید و التقدیس‏» عید فطر و قربان را با گفتن ذکر لا اله الا الله، الله اکبر، الحمد لله و سبحان الله، زینت‏ بخشید.
      امیر مؤمنان در حکمت 428 نهج البلاغه می فرماید: «کل یوم لا یعصی الله فیه فهو عید؛ هر روزی که بدون گناه سپری گردد روز عید است». اعیاد اسلامی یادآور وقایع بزرگ و سرنوشت سازی است که اثر خود را در همه زوایای مادی و معنوی مسلمانان آشکار می سازد و عظمت و عزت مسلمانان را در اثر تمسک به قرآن و معارف اسلامی و احکام الهی را به آنها متذکر می گردد. عید فطر عید بازگشت به خدا و جشن اطاعت و تسلیم در برابر الهی و عمل به فریضه روزه است. عید قربان، جشن تعبد و سرسپردگی به فرامین الهی و انجام فریضه بزرگ و دشوار حج است که انسان حج گزار به شکرانه اجابت دعوت حق مبنی بر انجام حج و توفیق انجام آن، خوشحال و مسرور است.
روز جمعه نیز به تعبیر روایات روز عید و بزرگ و سرور روزهاست و روز عبادت و دعا و ذکر و یادآوری الطاف و احسان الهی است. روزهای بزرگی مثل سیزده رجب و بیست و هفتم رجب و نیمه شعبان و هر روزی که به مناسبتی بزرگ و یا میلاد امامی از اولیای الهی و اهل بیت(ع) اختصاص دارد هر کدام یادآور عظمت و بزرگی و شکوه و فضیلت است و به تعبیر قرآن کریم از ایام الله و روزهای بزرگ خداوند است. با بزرگداشت این اعیاد و این مناسبت ها به یاد می آوریم که دارای پشتوانه غنی و سرشاری از معنویت و معرفت و علم و فضیلت هستیم و چون درختانی استوار و پربار هستیم که ریشه در آب معرفت و کمال داریم، پس نباید خود را بی ارزش و یا کم ارزش قلمداد کنیم و خویش را به رایگان بفروشیم و به سرمایه های خدادادمان چوب حراج بزنیم.
اعیاد اسلامی فرصتی برای ارزیابی وضع موجود و فاصله زیادی است که از گذشته پرافتخار و ارزنده خویش گرفته ایم و وقت مناسبی است که ریشه ضعف ها و سستی های خود را بیابیم و برای رفع آنها برنامه ریزی اساسی و درستی داشته باشیم. در ضمن وجود این اعیاد و مناسبت های خجسته و میمون نیاز انسان به شادی و شادابی را تأمین می کند و این بعد از نیازهای روحی و روانی انسان را برآورده می سازد.

 

مقدمه

واژه عید از ماده و ریشه «عود» به معنای بازگشت و رجوع است یعنی رجوع به اصل و حقیقت و فطرت پاک خدایی خود. عید روز توجه به خویشتن خویش و خود اصیل انسانی و دل کندن و گسستن از خود دروغین و غیر اصیل است که با مکر و فریب خود را اصیل و حقیقی جلوه داده و لباس صاحبخانه را به دروغ بر تن کرده است. در روز عید انسان با حقیقت خود آشتی می کند و پس از مدت ها فاصله و دوری و جدایی از حقیقت خود آن را دوباره می یابد؛ موانع توجه به فطرت و حقیقتش را کنار می زند و به گوهر درخشان و ارزنده درونش متوجه می گردد. بنابراین هر روز و زمان و ساعتی که انسان بر امیال و خواهش های ناروای نفس چیره گردد و دامنش به گناه آلوده نگردد و مطیع خواست خداوند و بنده راستین او گردد، عید است گرچه عید معروف و رسمی نباشد.برای عید معانی مختلفی ذکر کرده اند ، از جمله : (خوی گرفته )،(هر چه باز آید از اندوه و بیماری و غم و اندیشه و مانند آن ) (روز فراهم آمدن قوم ) ( هر روز که در آن ، انجمن یا تذکار فضیلت مند لا یا حادثه بزرگی باشد ) گویند از آن رو به این نام خوانده شده است که هر سال شادی نوینی باز آرد .ابن منظور در لسان العرب گفته است که برخی بر آن هستند که اصل واژه عید از(عاده )است ، زیرا آنان (قوم )بر جمع آمدن در آن روز ، عادت کرده اند .چنانچه گفته شده است : القلب یعتاده من حبها عید .و نیز یزید بن حکم ثقفی در ستایش سلیمان بن عبد الملک گفته است : امسی باسماء هذا القلب معمودا اذا اقول صحا یعتاده عیدا .به گفته ازهری : عید در نزد عرب ، زمانی است که در آن شادی ها و یا اندوه ها ، باز می گردد و تکرار می شود ابن اعرابی آن را منحصر به شادیها دانسته است .
واژه عید تنهایک بار در قرآن به کار رفته است : اللهم انزل علینا مائده من السماء تکنون لنا عیداً لاولنا و آخرنا و آیه منک (سوره مائده / آیه 114 ) در تفسیر نمونه ذیل این آیه گفته شده است : عید در لغت از ماده عود به معنی بازگشت است ، و لذا به روزهایی که مشکلات از قوم و جمعیتی بر طرف می شود و بازگشت به پیروزیها و راحتی های نخستین می کند عید گفته می شود ، و در اعیاد اسلامی به مناسبت اینکه در پرتو اطاعت یک ماه مبارک رمضان و یا انجام فریضه بزرگ حج ، صفا و پاکی فطری نخستین به روح و جان باز می گردد ، و آلودگیها که بر خلاف فطرت است از میان می رود عید گفته می شود ، و از آنجا که روز نزول مائده روز بازگشت به پیروزی و پاکی و ایمان به خدا بوده است حضرت مسیح (ع ) آن را عید نامیده و همانطور که در روایات وارد شده نزول مائده در روز یکشنبه بود و شاید یکی از دلایل احترام روز یکشنبه در نظر مسیحیان نیز همین بوده است ، و اگر در روایتی که از علی (ع ) نقل شده می خوانیم (و کل یوم یعصی الله فیه فهو یوم عید هر روز که در آن معصیت خدا نشود روز عید است ) نیز اشاره به همین موضوع است ، زیرا روز ترک گناه ، روز پیروزی و پاکی و بازگشت به فطرت نخستین است.
در روایات معصومین (ع ) نیز بارها به این موضوع اشاره شده است ، همچنانکه گذشت امیر المومنین علی (ع ) هر روزی که در آن معصیت و گناه نشود روز عید خوانده می شود .از سوید ابن غفله نقل شده است که گفت : در روز عید بر امیر المومنین (ع) وارد شدم و دیدم که نزد او نان گندم و خطیفه و ملبنه است . پس به آن حضرت عرض کردم روز عید و خطیفه ؟!پس از آن حضرت فرمود : انما هذا عید من غفرله این عید کسی است که آمرزیده شده است .و نیز در یکی از اعیاد آن حضرت فرمود : انما هو عید لمن قبل الله صیامه ، و شکر قیامه ، و کل یوم لا یعصی الله فیه فهو یوم عید امروز تنها عید کسی است که خداوند روزه اش را پذیرفته ، عبادتش را سپاس گزارده است ، هر روزی که خداوند مورد نافرمانی قرار نگیرد عید راستین است .در روایات اسلامی برای اعیاد به ویژه اعیاد مذهبی از جمله عید فطر آداب و رسوم خاصی توصیه شده و در حدیثی از معصوم آمده است .«زینوا أعیادکم بالتکبیر» عیدهای خودتان را با تکبیر زینت‏ بخشید.«زینوا العیدین بالتهلیل و التکبیر و التحمید و التقدیس‏» عید فطر و قربان را با گفتن ذکر لا اله الا الله، الله اکبر، الحمد لله و سبحان الله، زینت‏ بخشید.
      امیر مؤمنان در حکمت 428 نهج البلاغه می فرماید: «کل یوم لا یعصی الله فیه فهو عید؛ هر روزی که بدون گناه سپری گردد روز عید است». اعیاد اسلامی یادآور وقایع بزرگ و سرنوشت سازی است که اثر خود را در همه زوایای مادی و معنوی مسلمانان آشکار می سازد و عظمت و عزت مسلمانان را در اثر تمسک به قرآن و معارف اسلامی و احکام الهی را به آنها متذکر می گردد. عید فطر عید بازگشت به خدا و جشن اطاعت و تسلیم در برابر الهی و عمل به فریضه روزه است. عید قربان، جشن تعبد و سرسپردگی به فرامین الهی و انجام فریضه بزرگ و دشوار حج است که انسان حج گزار به شکرانه اجابت دعوت حق مبنی بر انجام حج و توفیق انجام آن، خوشحال و مسرور است.روز جمعه نیز به تعبیر روایات روز عید و بزرگ و سرور روزهاست و روز عبادت و دعا و ذکر و یادآوری الطاف و احسان الهی است. روزهای بزرگی مثل سیزده رجب و بیست و هفتم رجب و نیمه شعبان و هر روزی که به مناسبتی بزرگ و یا میلاد امامی از اولیای الهی و اهل بیت(ع) اختصاص دارد هر کدام یادآور عظمت و بزرگی و شکوه و فضیلت است و به تعبیر قرآن کریم از ایام الله و روزهای بزرگ خداوند است. با بزرگداشت این اعیاد و این مناسبت ها به یاد می آوریم که دارای پشتوانه غنی و سرشاری از معنویت و معرفت و علم و فضیلت هستیم و چون درختانی استوار و پربار هستیم که ریشه در آب معرفت و کمال داریم، پس نباید خود را بی ارزش و یا کم ارزش قلمداد کنیم و خویش را به رایگان بفروشیم و به سرمایه های خدادادمان چوب حراج بزنیم.اعیاد اسلامی فرصتی برای ارزیابی وضع موجود و فاصله زیادی است که از گذشته پرافتخار و ارزنده خویش گرفته ایم و وقت مناسبی است که ریشه ضعف ها و سستی های خود را بیابیم و برای رفع آنها برنامه ریزی اساسی و درستی داشته باشیم. در ضمن وجود این اعیاد و مناسبت های خجسته و میمون نیاز انسان به شادی و شادابی را تأمین می کند و این بعد از نیازهای روحی و روانی انسان را برآورده می سازد.

 

 ..

..

..

قیمت فایل فقط 25,000 تومان

خرید

برچسب ها : پایان نامه اعیاد اسلامی , پایان نامه اعیاد اسلامی , دانلود پایان نامه اعیاد اسلامی , دانلود پروژه اعیاد اسلامی , دانلود مقاله اعیاد اسلامی , دانلود تحقیق اعیاد اسلامی , اعیاد اسلامی , عیدهای اسلامی , عیدهای ایرانی , عید , دانلود پایان نامه عید , مقاله عیدهای کشورهای اسلامی

 ادامه …

بررسی حمل و نقل چند وجهی و چالش ها و موانع آن در ایران

بررسی حمل و نقل چند وجهی و چالش ها و موانع آن در ایرانایا شما دنبال تحقیق ,مقاله ,جزوات درسی و....هستید شما درسایت مرکز دانلود فایل هر انچه را که می خواهید دانلود کنید.
دسته: مدیریت و کمیسر دریایی
بازدید: 10 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 813 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 63

 

قیمت فایل فقط 16,000 تومان

خرید

فهرست

فصل اول مقدمه و کلیات    1

مقدمه  2

تعریف مسئله  3

سؤالات تحقیق   4

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق   4

اهداف تحقیق   5

روش انجام تحقیق   5

فصل دوم پیشینه تحقیق   6

فصل سوم معرفی و مروری بر حمل و نقل چند وجهی   12

حمل و نقل چند وجهی   13

کانتینر بین وجهی   15

انواع روش های حمل و نقل   16

تعریف پایانه چند وجهی   17

انواع عمده دهکده حمل و نقل کالا   18

     1-دهکده منسجم حمل و نقل کالا   19

     2-دهکده غیر مستقیم حمل و نقل کالا   19

اهداف یارانه های حمل و نقل   19

متصدی حمل چند وجهی(شیوه ای)  20

سند حمل و نقل چند وجهی   20

حمل و نقل بین المللی کالا   20

شرکت حمل و نقل بین المللی   20

فعالیت فورواردری   20

فعالیت کریری بین المللی   20

فعالیت کارگزاری بین المللی   20

فورواردر  21

کریر  21

برخی از مشکلات سر راه سیستم های حمل و نقل   21

فرمهای مختلف عملیات حمل و نقل چند وجهی   22

زمینی-دریایی-زمینی(land-sea-land) 22

جاده ای-هوایی-جاده ای(road-air-road) 22

دریایی-هوایی-دریایی(sea-air-sea) 22

ریلی جاده ای-ابراههای داخلی-دریایی(rail-road-inland waterways-sea) 23

(mini-bridge) 23

(land bridge) 23

Ro-Ro(roll-on/roll-off) 23

L.A.S.H. (Lighter Abroad Ship) 23

Piggyback  23

قطار دریایی(seatrain) 24

روش کارکرد حمل و نقل چند وجهی   25

بارفرابر در نقش متصدی حمل و نقل چند وجهی   26

OPERATING MTO (CC VESSEL) 27

OPERATING MTO NON VESSEL   27

وظایف و کارکردهای متصدی حمل چندوجهی(شیوه ای)  28

رضایت بخش بودن خدمات متصدی حمل چند وجهی   28

تخصص و امکانات متصدی حمل چندوجهی   29

مسئولیت های متصدی حمل چندوجهی   30

مسئولیت متصدی حمل چندوجهی به موجب سند حمل FBL   30

حقوق متصدی حمل چند وجهی   31

ارائه الگوی شیوه حمل و نقل چند وجهی در ایران   31

فصل چهارم چالش ها و موانع حمل و نقل چند وجهی   33

جنبه های فرهنگی و اقتصادی توسعه حمل و نقل   34

مزایای حمل و نقل ترکیبی   34

الزامات بهره مندی از رویکرد حمل و نقل چندوجهی   37

رعایت اقتصاد مسافت    37

رفع محدودیت ها و  تامین ظرفیت های عملیاتی متناظر  38

چالش های حمل و نقل چندوجهی   39

مسئولیت های حقوقی ذینفعان   40

بالا بودن هزینه های حمل و نقل با توجه به کمبود بار برگشتی   40

تنوع فرهنگی، زبان و قوانین ملی   40

قانون بین المللی حاکم بر این رویه  41

عدم وجود زیر ساخت های لازم  41

ساختار تبادل اطلاعات    42

امنیت و ایمنی کالا   42

نقاط قوت    42

نقاط ضعف    43

سایر چالش ها 45

فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات    48

راهکارهای بهبود حمل و نقل ترکیبی درایران   49

نتیجه گیری   51

پیشنهادات    52

منابع  53

قیمت فایل فقط 16,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی حمل و نقل چند وجهی و چالش ها و موانع آن در ایران , حمل و نقل چند وجهی , موانع , بندر

 ادامه …
نوشته‌های اخیر